lørdag den 13. oktober 2012

Jersey shore m.v.

I am a sucker for series...

Jeg elsker mit tv - og sikkert også for meget :)

Jeg elsker at se serier, for tiden er jeg forelsket i Jersey shore.. Jeg synes de er nogle fantastisk sjove mennesker at følge, sjove pinlige og fantastiske. Jeg kan godt blive en lille smule misundelig, at være 19 igen og tilbringe 1 mdr. Med sol, varme, venner osv. Det er ikke alt deres druk eller sex jeg bliver misundelig på.. Men den hyggelige atmosfære de ofte har vennerne i mellem - og den bagende sol :)
Der er lavet et spin off fra serien som jeg lige har set - der lærte jeg at aber har lesbisk sex, og at det ikke er unormalt for hjorte at have en trekant.. Øh what what...??

MTV har også en serie som hedder Awkward - den er jeg også faldet for :)

Lie to me et desværre slut, men ellers har den været en fast del af min uge - det samme gælder ncis,bones og medical Night..

Det er alt for meget - i know, but i love it.

Jeg elsker at jeg - efter en lang hård dag, oprydning madpakker osv osv - kan smide mig på sofaen, blive underholdt uden at skulle bruge min hjerne :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar