mandag den 12. maj 2014

LCHF en del af hverdagen

Jeg er nu ved at have fundet min måde at leve på LCHF. Den måde hvor hver dag føles skønt og der er plads til at synde.

Jeg holder mig primært fra kulhydrater, mest dem i pasta, ris, kartofler og brød.
Jeg tilfører lidt ekstra fedt, fede dressinger og mælkeprodukter, men ikke overdreven :) 
Jeg lærer at spise flere og flere grøntsager, og når jeg spiser en bolle, lidt hjemmelavet kartoffel salat eller et stykke kage, så nyder jeg det bare lidt ekstra :)

Jeg er glad for brøderstatninger som stenalderbrød og mangler ikke alm rugbrød mere :) 

Der er stadig ting jeg mener man ikke helt kan erstatte og jeg synes der skal være plads til at synde og nyde livet.
Jo mere striks jeg er jo mere plads har jeg til at synde uden at tage på igen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar