torsdag den 11. juli 2013

En hårrejsende oplevelse..

Da jeg kørte med toget forleden, blev min opmærksom leddet hen mod en dame der sad skråt overfor mig.
Jeg tror først det var de udslidte Jesus sandaler jeg kiggede på først, så så dr behåret underben, og først da mit blik kom højere op, gik det op for mig at det var en dame/kvinde.
Jeg var lidt chokeret, kender ingen kvinder mere som ikke lige barbere deres ben bare 1 gang om ugen som minimum, men har sad en dame som ikke havde barberet ben i årevis.. 
Da hun rejste sig og gik kunne jeg se hele hendes ben, fra midt på låret og ned. - hun havde jo mande behåret ben.. :oO store sorte lange hår...

Jeg var helt i chok. Det er jo heldigvis noget man selv vælger - det der med at barbere ben, men havde bare aldrig siden 1980/85 set nogen med så ubarberet ben.. Wow.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar