onsdag den 17. april 2013

Foråret er kommet.... Endelig

Endelig blev det lunt i vejret, endelig kunne drengene smide deres flyverdragter og endelig er det tid til at finde sandaler og kjoler frem. Aaaah

Jeg kan føle mærke og dufte det- solen og varmen, det gør godt, helt helt inde.

Børnene er ude og lege hele dagen, vi kan gå tur efter aftensmaden, og alt elektronik er minimeret.

Jeg kan ikke fjerne det helt, for jeg vil ikke :D jeg elsker min Tlf, min iPad og mit tv. Men jeg elsker også den friske luft bøger og hygge.
Så foråret skal bruges til at kombinere det hele, ude så meget som muligt, men liv til at slappe af med tv når behovet er der - jeg har lovet mig selv, og MyminMy
At når den serier jeg ser på netflix er færdig (er på sidste sæson) så går jeg igang med min bog - afdeling Q har ligget og ventet på mig siden nytår - og fy skamme at den ikke er læst... Men nu - altså lige om lidt, skal det være.

Nå, tilbage til foråret, for dette forår sker der noget nyt hos os, den store begynder til fodbold, en tosset fodbold mor som jeg glæder sig helt vildt :)
Sæson start blev rykket lidt pga banerne men om 2 uger går det løs - er spændt på
om han kan hitte ud af det.
Den lille skal lære at køre på løbecykel, og den store skal lære at køre på sin cykel - hold da op med ting vi skal :) og jeg glæder mig, byder det velkommen, det hele - bare kom an :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar