tirsdag den 16. september 2014

Minecraft kage, sønnen 6 år (ikke LCHF)

Så blev min store dreng 6 år, wow tiden flyver afsted :)
Som traditionen tro skulle der jo en kage til, og drengen havde ønsket sig en minecraft kage så det skulle jeg jo prøve at lave.. Lad mig sige at mine gæster var begejstret for smag og udseende, og at sønnen godkendte.
Men lad mig sige, jeg laver ALDRIG en minecraft kage igen ha ha :)

I får lige lidt billeder af mit projekt..
Fyldet var lime mousse som jeg er meget glad for, og en jordbær mousse som jeg synes står godt til.
Bunde almindelige hvide.
Lavede også en lille rund kage med samme fyld (havde for meget) men med mandelbunde, og det bliver ikke sidste gang jeg laver de bunde.
Links til opskrifter da de alle er tyvstjålet ;) 
http://grydelappen.dk/2013/10/27/lagkage-med-limecreme-jordbaermousse-og-marcipan/
Mandelbunde her skulle deles i 3, det gik lige meeeeen.
http://himmelske-kager.blogspot.dk/2011/07/solbr-mousse-og-ndde-eller-mandelbunde.html?m=1

Alt blev lavet med æg fra egne høns, det gjorde bare det hele lidt bedre :)

Billeder af projektet:


Inden i


Og den lille runde:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar